$ DOLAR → Alış: 5,47 / Satış: 5,49
€ EURO → Alış: 6,20 / Satış: 6,23

SON DAKİKA:

Kadınlar, intihar ve uyuşturucuya karşı yürüdü

• 11.01.2019
  • 114 kez okundu

KOCAELİ’nin Gölcük ilçesinde, bir araya gelerek yürüyen kadınlar ve gençler, gençlerin intihar etmesi ve uyuşturucu ile ilgili önlem alınması istedi.

Gölcük Ulaşlı Yavuz Sultan Mahallesi’nde 4 gün önce Eren Gökalp’in intihar etmesi üzerine mahallede yaşayan kadınlar bir araya geldi. Hayatını kaybeden Eren Gökalp’in bu akşam mevlidine katılan mahalleli kadınlar, daha sonra Kazım Karabekir Caddesi üzerinden Ulaşlı sahiline kadar yürüyüş gerçekleştirdi. ‘Ulaşlı uyuma, gençler ölüyor’ ve ‘Dedikodu yapma, çare bul’ şeklinde sloganlar atan kadınlar ve gençler, ellerinde ise ‘Bugün gençlik için ne yaptın?’ ve ‘Uyuşturucuya hayır’ yazılı pankartlar taşıdı.

‘GENÇLİĞİMİZ BİRŞEYLER İSTİYOR, ÇARE ARIYORUZ’

Yürüyüşü gerçekleştiren kadınlar adına açıklama yapan Ulaşlı sakinlerinden Fatma Yılmaz, “Ulaşlı çok küçük bir yer. Gölcük’ün mahallesi, ama bu küçücük Ulaşlı’da ailelerden yüzde 80’inin evinde maalesef bu sorunlar yaşanıyor. Bu bizim Ulaşlı’daki üçüncü intihar vakamız. Ölen kardeşlerimizin yaşları da gittikçe düşüyor. Daha 4 gün önce 20 yaşında bir delikanlıyı geçirdiği bir bunalım sonucunda intihar etmesi üzerine kaybettik. Artık nedir, ne değildir bilmiyoruz. Ama Ulaşlı’da kanayan bir yara var. Gençliğimiz bir şeyler istiyor. Çare arıyoruz.” dedi.

Fatma Yılmaz uyuşturucu konusunda da önlemler alınmasını isteyerek, “Uyuşturucunun Ulaşlı’da had safhada olduğunu duyuyorum. Ben 3 kız annesiyim, benim erkek evladım yok. Bu uyuşturucu konusunda Ulaşlı’da hiçbir şey yapılmıyor. Gençlerin de yapacağı çok fazla bir şey yok. Maalesef hepsi asosyal olmuş. Buralarda bir lokal, bir merkez, gençler için bir şey olmalı artık. Anneler olarak bir ‘Yanıyoruz’ dedik. Bu ateş herkesin evini yakmaya başladı artık. Her ocakta bir yangın var. Herkes ağır travmalar yaşıyor.” diye konuştu.

Ulaşlı’ya yetkililerin destek vermesini isteyen Fatma Yılmaz, sözlerini şöyle tamamladı:

“Bundan 2 sene önce Sadettin kardeşimizi kaybettik. Daha onun travmasını atlatamadan Eren gitti. Gittikçe yaşları da düşüyor. Allah rızası için, buradan bir anne olarak yalvarıyorum. Ulaşlı’ya valilerimiz, kaymakamlarımız, polis merkezimiz, dernekler, bu işlerle kim ilgileniyorsa el atsınlar. Gençleri görüyorsunuz. Bu gençler ölmesin. Bir tane daha ölüme tahammülümüz yok. Bu mahallede benim de sonum onun gibi olacak diyenler de varmış. Şimdi uyuşturucudan çakmak gazına döndüklerini duyuyoruz. Lütfen bizim sesimizi birileri duysun ve Ulaşlı gençliği için derhal bir plan yapılsın.”

Etiketler: / / /

Mansur Yavaş’a soruşturma
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, Millet İttifakı'nın Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş hakkında, Necmettin Kesgin'in şikayeti üzerine 'suçu bildirmemek' ve...
Denizli Valiliği’den deprem ile ilgili açıklama
Denizli Valiliği, Acıpayam ilçesinde meydana gelen depremle ilgili yazılı açıklama yaptı.
İmamoğlu Kartal’da esnaf ziyaretinde bulundu
CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ekrem İmamoğlu, yerel seçim çalışmaları kapsamında, Kartal'da esnaf ziyaretinde bulundu. Oto Sanayi Sitesi yönetimini...
İGDAŞ ile COMGAS’dan iş birliği
Brezilya'nın gaz dağıtım şirketi olan COMGAS ile İGDAŞ arasında, doğalgaz dağıtım sektöründe ortak çalışma alanlarının belirlenmesi ve sahip olunan tecrübelerin...
THY’nin ‘büyük göçü’nün tüm detayları belli oldu
Türk Hava Yolları’nın, İstanbul Havalimanı’na büyük göçünün tüm detayları da belli oldu.
Oyuncu Ümit Yesin için Kadıköy Haldun Taner Sahnesinde tören düzenlendi
İstanbul'da 65 yaşında hayatını kaybeden ünlü oyuncu Ümit Yesin için Kadıköy Haldun Taner Sahnesi'nde tören düzenlendi. Törene sanat camiasından birçok...
Bakan açıkladı: Denizli’deki depremde 3 yaralı var
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Denizli'nin Acıpayam ilçesinde meydana gelen 5,5 büyüklüğündeki depremle ilgili açıklamalarda bulundu. Bakan Kurum, ''Hamdolsun...
Turizm çalışanlarının ‘TOKİ’ sevinci
Antalya Büyükşehir Belediyesi ile Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) işbirliğinde Serik Kocayatak Mahallesi'nde yapımı devam eden konutların kura çekimi yapıldı....
İki köprü birbirine bağlandı
Kuzey Marmara Otoyolu Kurtköy-Akyazı kesiminin 4'üncü bölümünün dün açılmasıyla birlikte, Yavuz Sultan Selim ve Osmangazi köprüleri arasında kesintisiz ulaşım sağlanmış...
‘HİSAR-A’ füzesi ilk dik fırlatışını gerçekleştirdi
Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir, 'HİSAR-A' füze fırlatma sistemi üzerinden ilk defa 'dik' olarak yapılan atışta yüzde yüz başarı sağladığını...
Acıpayam ilçesinde 5.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi
DENİZLİ (DHA) – Denizli’nin Acıpayam ilçesinde 5.5 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Çevre il ve ilçelerde de hissedilen deprem korku...
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.