İstanbul

İstanbul Boğazı Gemi Trafiğine Yeniden Açıldı

İstanbul Boğazı'ndaki gemi trafiği, yelken yarışı nedeniyle çift yönlü askıya alınmıştı. Kıyı Emniyet Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada gemi trafiğinin yeniden başladığı duyuruldu.

İSTANBUL- Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, BAU Bosphorus Sailing Cup Yelken Yarışı nedeniyle İstanbul Boğazı saat 08.00 itibarıyla kuzey-güney yönlü gemi trafiğine kapatıldı.

Boğazda 9 saat askıya alınan gemi trafiği, 17.00 itibarıyla çift yönlü yeniden açıldı.

HABER: MHTAP CANAN ŞAHİNGİL