Çanakkale

Tugay Komutanı Piyade Kurmay Albay Mustafa Öztürk, tugay yerleşkesindeki tören alanında askerlerin Kurban Bayramı'nı kutlayarak tek tek bayramlaştı.

ZEYTİN ÜRETİCİSİNİ SEVİNDİREN GELİŞME BÖLGEDE YÜZLERİ GÜLDÜRDÜ
ZEYTİN ÜRETİCİSİNİ SEVİNDİREN GELİŞME BÖLGEDE YÜZLERİ GÜLDÜRDÜ
İçeriği Görüntüle

Nizamiyede görevli Mehmetçik de ailesiyle takım komutanı aracılığıyla telefonla görüşerek bayramlarını kutladı.

Kaynak: AA