Atta

Dostlarım,bugünkü yazım için ATATÜRK fotoğraflarına baktım,bir tanesi gözüme takıldı;1938 yılında yelekli takımlarından biri giydiği ve yine her zamanki gibi çok şık; lakin yorgun.
Evet ATATÜRK eminim bize kızgın,tarihimizi öğretememekten ve yorgun,TÜRKLÜĞÜN kıymetini bir türlü bilmememizden.
...
Bugünlere gelelim!
Bebek katili oldu mu sana kurucu Önder!!!
Başka sözüm yok!
...
Tarihe dönelim!
Tarihten bir ALİ KEMAL’den bahsedeceğim bu sefer;Halkın nefreti ile taktığı lakap ile
“ARTİN”KEMAL’DEN.

Artin Kemal’den günümüze uzanacağım.
Ali Kemal’in torunu,eski İngiltere Dışişleri Bakanı ve başbakanı Boris Johnson’a geleceğim.

Niye mi?
Emperyaller soy-sopada bakarlar yetki verirken ve kendilerine hizmet edenleri,edebilecek olanları iyi belirler ve asla unutmazlar ki;zamanı geldiğinde ortaya çıkarıp göreve-hizmete koştursunlar...
...
Yanyana yürüdüklerimizin aslında “DÜŞMAN”olduğunu sonradan kavramak ve yaşamak;
KARŞIDA Kİ açık DÜŞMAN’dan daha çok acıtır;
Savunmasız bırakır bizi...

Mustafa Kemal ATATÜRK’ÜN sonraki
dost-düşmanlarından değil;
Açık DÜŞMANI olan VATAN HAİNİ
Artin Ali Kemal'i anlatalım artık.

3-152

Atatürk ve Kuvay-ı Milliyecilere eşkiya diyen;
İttihat Terakki’den nefret eden;
Önce Peyam,Sonra Sabah gazetelerinde Kurtuluş Savaşına karşı çıkan;
Batı mandacılığını göklere çıkaran;
“İstanbul hükümetinin içişleri Bakanı” olan;
(Torunu Boris’de yıllar sonra İngiltere Dışişleri Bakanı ve başbakanı oldu unutmayalım)
“Kars'ın Ermenilerden geri alınmasını eleştiren” yazı ve tutumlarından sonra;
Halkın aşağılamak için;
"Artin Kemal"diye andıkları
mütareke basınından bir zat-ı muhterem???

Yazılarından örnek verelim ve günümüzdeki mütareke basınını da iyi anlayalım.

2-217

-Haydutların işi gücü savaş,
Ellerinde derme çatma bir ordu,
Bir kaç tane de düzmece kahraman,
Dövünüp duruyorlar;
Hükümet ölçmüş,biçmiş
“Sevr Antlaşmasını”imzalamış;
Size ne oluyor a zırzoplar!!!
Boş yere kan dökmenin alemi var mı?"

-Elbette çılgınlar,
Çılgın olmasalar,
1.Dünya savaşını biz kazanmışız gibi,
koskoca İngiliz Başbakan'ı Lloyd George'a Barış şartlarını dikte etmeye yeltenirlermiydi?
Ne demiş Arap?”el hükmü,limen galebe"”galibin dediği olur”.
Bu eşkiyaların dersi verilmeli!!!
...
Günümüzdeki bazı yazarlara ne kadar benziyor;
Mütareke basınının söylemleri hiç değişmiyor değil mi dostlar???

İşte İstanbul Hükümetinin içişleri Bakanı olan bu zat,(aslında İngiltere-İngiliz aşkını dikkate aldığımızda belli ki İngiltere dışişleri Bakanı)
23 Haziran 1919'da,
Amasya'da bulunan Mustafa Kemal'i geri çağırır resmi olarak.
İngiliz efendileri kızdırmamak gereklidir;
Ve Mustafa Kemal'den nefret etmektedir;
9.ordu müfettişliğine atanmasını da onaylamamıştır zira...

Tarih ihanet edenlere,işbirlikçilerine sayfalarında kara yapraklar,satırlar hazırlar.

Ve Artin Kemal’i uşağı olduğu İngiltere işi onunla bittiği için unutur 1922’de ve linç edilir İzmit’de.
.....
Bir aydınlık sayfaya uzanalım tarihte bugünden.
23 Haziran 1928 tarihinde
"Türk vatandaşlığı"tanımı yapılır;
Türk vatandaşlık Kanunu kabul edilir.
Buna göre,
"Vatandaşlık kanunu mucibince Türklüğe kabul olunan herkes Türk'tür"
der ve tanımı vatandaşlık esasına göre yapar.

Kutlu olsun!
Olsun çünkü:
Ümmet topluluk,BİREY YURTTAŞ ULUS olur bu kanun sonrası.

Dostlar bugün tarihten biri beyaz,biri kara sayfa aktardım sizlere.
Sağlıcakla Cumhuriyet'de kalın;
ATATÜRK’le kalalım.

TÜRKİYE CUMHURİYETİ’nde yaşayan ve vatandaşlık bağı ile bağlı bulunan herkes TÜRKTÜR!

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
DAİM OLSUN ULUS DEVLET,ÜNİTER YAPI!!!