Ankara

Başkent Prag'da düzenlenen organizasyonda mücadele eden milli badmintoncu, yarı finalde Danimarkalı Simona Pilgaard'ı 21-10, 19-21 ve 21-14'lük setlerle 2-1 yenerek finale yükseldi.

Yeni sezonda dört Türk takımı, Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecek
Yeni sezonda dört Türk takımı, Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecek
İçeriği Görüntüle

Finalde bir başka Danimarkalı badmintoncu Frederikke Ostergaard ile karşılaşan Özge, rakibine 18-21 ve 19-21'lik setlerle 2-0 mağlup oldu.

Bu sonuçla şampiyon olan Ostergaard altın madalya kazanırken, Özge gümüş madalya aldı.

Kaynak: AA