İlçede havaların ısınmasıyla bazı köy ve mahallelerdeki evlerin bahçelerinde bulunan bademler çiçeklendi.

Vatandaşlardan Barış Özgül, ağaçların genellikle mart ayının sonunda açtığını söyledi.

YEŞİLÇAM EMEKÇİLERİ İÇİN ‘HUZUR EVİ’ GİRİŞİMİ
YEŞİLÇAM EMEKÇİLERİ İÇİN ‘HUZUR EVİ’ GİRİŞİMİ
İçeriği Görüntüle

Bu duruma şaşırdığını belirten Özgül, "Havaların sıcak olmasından dolayı ağaçlar aldanıyor. Bu mevsimde açtığı zaman çiçeklerin yanma durumu meydana gelebiliyor ve meyvelerin az olmasına sebep oluyor." dedi.

Kaynak: AA